Voorbeschouwing v.v. Hierden - Hilversumsche Football Club Victoria

11 oktober 2024 - Nieuwsberichten

Voor elke thuiswedstrijd zullen we een bestuurslid, staflid, vrijwilliger of supporter aan het woord laten om kort voor te beschouwen op de aankomende wedstrijd van v.v. Hierden 1. Deze week blikken we vooruit met onze voorzitter Gert-Jan Prophitius.

Geachte voetbalvrienden,

Welkom op ons prachtige sportpark Mheenzicht voor de wedstrijd tussen v.v. Hierden 1 en Hilversumsche Football Club Victoria 1 in de 1e Klasse F. Een bijzonder welkom aan onze gasten uit Loosdrecht.

Het seizoen begint in volle vaart, en vandaag treffen we een team dat uit de laatste twee wedstrijden zes punten heeft verzameld. Na een winstpartij tegen DTS’35 en een 3-0 nederlaag tegen Bennekom, wist Victoria vorige week Duno Doorwerth met 3-1 te verslaan op sportpark Loosdrecht.

Voor v.v. Hierden wordt het zaak om de eerste punten te pakken in de 1e klasse F. Het spel is bij vlagen heel aardig, maar de laatste twee wedstrijden werden vrij afgetekend met 3-0 verloren. Onze mannen hebben de afgelopen week hard gewerkt om zich voor te bereiden op deze wedstrijd. De staf heeft alles uit de kast gehaald om het team optimaal te laten presteren.

Victoria is voor v.v. Hierden een complete onbekende. De club heeft de voorbije jaren in WEST gespeeld. In 2022 zijn ze gepromoveerd naar de 1e klasse, waarin ze vorig jaar op een keurige zevende plek eindigden.

Wat staat er vandaag op het spel?

Een overwinning vandaag zou een belangrijke stap zijn om van de hatelijke 0 punten af te komen. Voor Victoria. is het net zo’n cruciale wedstrijd, want zij zullen willen aanhaken bij de top van 1F.

Om 15.00 uur zal scheidsrechter Aalders het startsein geven voor deze spannende wedstrijd. De scheidsrechter wordt geassisteerd door J.F. Koenderink en Y. Elibol.

Laten we er met zijn allen een mooie, sportieve middag van maken, en hopelijk kunnen we na afloop samen een overwinning vieren!

Wij zijn Hierdenaren!

Sportieve groet,

Gert-Jan Prophitius - Voorzitter v.v. Hierden

SELECTIE V.V. HIERDEN: 1. Niels Doornhof (k), 2. Casper Krop, 4. Ewout Mulder, 5. Julian Schuur, 6. Jan-Jurriën Hop (c), 7. Martijn Ruiter, 8. Mark Bottenheft, 9. Rik Vermeij, 10. Eren Turan Yavuz, 11. Paul van Prehn, 12. Twan van Nijhuis, 14. Milan van Beekhuizen, 15. Tim de Vries, 16 Bo. Jalving (k), 17. Gerjan van den Ham, 19. Andrew Schaftenaar, 20. Rik Boonen, 21. Binc Zwart 22. Ryan Bons, 23. Wouter Polhoud (k), 24. Robin van de Weijer, 26. Guido Franken, 28. Matthias in’t Anker, 33. Tim de Groot (k)